dimecres, 12 de desembre del 2012

PASSES PETITES


La setmana passada varem seguir treballant amb el power point de Callou,i ja hem realitzat diferents jocs per els infants. Els primers jocs que varem realitzar no tenien gaire dificultat,si els havíem d’acabar a casa, no suposava un problema per a mi ja que recordava les passes i les aplicava sense error. Però la setmana passada tot va canviar, ja que varem realitzar un joc que encara avui no acabo d’entendre, no comprenc la seva funcionalitat. L’únic q vaig comprendre es que havien de relacionar imatges de mida petita amb el numero que sortia al seu costat, tampoc se com puc acabar-lo i espero poder-ho esbrinar avui i posar fi a la meva petita angoixa.

Malgrat m’he entrebancat amb aquesta classe pràctica, sóc conscient i valoro tota la feina que estem realitzant amb el power point, ja que la meva ignorància en aquest camp és molt gran i tots els nous aprenentatges i passes amb aquest terreny em serveixen moltíssim. També penso que, com vaig dir en l’anterior entrada, són eines essencials per poder fomentar un aprenentatge complet i lúdic per el infant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada